Як уберегтися від аварії на дорозі в дощову погоду?

  • Ви отримаєте до 95% вартості авто
  • Виїзд оцінювача БЕЗКОШТОВНО
  • Автовикуп по всьому Києву і області
  • Гроші відразу на місці
1 Step 1
Додатково
ТакНі
Післе ДТП?
Авто розмитнене?
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Найголовніше при їзді – хороша оглядовість. Вам потрібно переконатися, що ви все бачите на дорозі і вас помітять інші водії. Під час дощу видимість погіршується і стає важче помітити інші автомобілі, дорожні знаки і саму дорогу. Ось кілька основних порад щодо зниження ризику аварії в дощову погоду.

Перед тим як сісти в авто, переконайтеся, що взуття суха

Волога погода вимагає обережного поводження з рульовим колесом, зчепленням, гальмами та акселератором, а також більшої терпимості до помилок і аварій. Під час руху під дощем взуття буде мокрою і буде ковзати по педалях. Перед запуском двигуна витирайте підошву про килимок автомобіля.

Переконайтеся, що ваші передні і задні ліхтарі, поворотники працюють. Увімкніть фари і додаткові денні ходові вогні, якщо такі є. Вони допомагають поліпшити видимість, а іншим учасникам руху допомагають побачити ваш автомобіль.

Ніколи не їдьте з поля зору

Вночі особливо підступні дощові дороги. Осліплення від зустрічних вогнів посилюється за рахунок стікає по лобовому склу води, що може призвести до тимчасової втрати видимості. Це ускладнює виявлення пішоходів, домашньої худоби і диких тварин. Якщо немає необхідності, краще не керувати автомобілем під дощем вночі, а також під час грози. Яскраві спалахи блискавок можуть тимчасово засліпити і дезорієнтувати водіїв. Сильний вітер і дощі створюють смертельні умови для водіння.

Шини при їзді в дощ

Перевіряйте і підтримуйте свої шини в хорошому стані. Зношені шини значно погіршують зчеплення з мокрою дорогою і мало захищають від аквапланування. Коли ваші шини проходять через воду, вони повинні швидко стекти. Якщо використовувати зношені Київщини, воді нікуди подітися і машина буде ковзати по воді, як човен.

Робота двірників під час дощу

Замінюйте двірники не рідше одного разу на рік. Якщо їх щітки в поганому стані, вони не будуть добре вбирати воду з лобового скла, що погіршує видимість. Переконайтеся, що немає необхідності в заміні всього важеля склоочисника. Згодом вони згинаються і розтягуються. Таким чином, двірник недостатньо сильно притискається до скла і не може добре очистити навіть з новими щітками.

У невеликий дощ двірники витирають воду декількома рухами, потім переміщаються по майже сухій поверхні, залишаючи брудні сліди. Рясно використовуйте форсунки, щоб розпорошити скло. Рідина для склоочисника коштує недорого, а її безпеку дуже висока. Взимку беріть з собою запас рідини.

Сильний дощ може призвести до перевантаження щіток склоочисників і зниження їх ефективності.

Таким чином, по склу буде стікати суцільний шар води, обмежуючи видимість. Якщо ви не бачите край дороги або інші автомобілі з безпечної відстані, їдьте, поки дощ не вщухне. Найкраще зупинятися в позначеному місці – об’їздах, заправках і т. д. Якщо єдиний вихід – зупинка на дорозі, тримайтеся якомога далі, бажано в стороні від дороги, поки умови не покращаться. Увімкніть фари і аварійну сигналізацію, щоб попередити інших водіїв.

Розмиті вікна

У дощ або високу вологість можуть швидко запотіти вікна зсередини. Якщо у вашій машині є кондиціонер, увімкніть його, щоб просушити повітря і направте потік повітря на лобове скло. У нових автомобілях є функція захисту від запотівання, яка автоматично включає кондиціонер.

Якщо у вас немає кондиціонера, відкрийте бокове вікно, щоб повітря могло циркулювати.

Більшість сучасних автомобілів мають обігрівачі заднього скла. Вони легко усувають зайву вологу, нагріваючи вбудовані металеві волокна, що діють як електроди. Якщо у вас немає дефростера, включите вентилятор на максимум, щоб дати теплому повітрю досягти заднього скла, ковзаючи по даху автомобіля. Якщо на приладовій панелі є бічні повітряні форсунки, направте їх на верхню частину бічного вікна. Якщо нічого не допомагає, використовуйте шматок тканини.

Втрата контролю над автомобілем на мокрій дорозі – жахливий досвід. Зменшіть швидкість, особливо на поворотах, щоб не подавати. Перед входом в поворот використовуйте гальмо. Злегка і обережно застосовуйте гальмо. Якщо машина все ще не спіймала зчеплення з дорогою, зберігайте самовладання. Відпустіть педаль газу і обережно поверніть в тому напрямку, в якому повинна рухатися передня частина автомобіля. Поворот при гальмуванні вирівняє задню і передню частину вашого автомобіля. Якщо автомобіль не обладнаний АБС, не використовуйте гальма. Якщо у вас є АБС, зупиніться плавно і повільно.

Водіння по шосе та автомагістралей в дощ

Збільште дистанцію з автомобілем попереду вас, тому що під час дощу гальмівний шлях збільшується. Якщо вам доведеться різко натиснути на гальма, ваші шини можуть блокуватися, отримати ефект аквапланування. По можливості їдьте по лівій смузі, де менше машин і пролитого масло.

По можливості уникайте використання гальм

Для зменшення швидкості краще відпустити педаль акселератора. Збільшуйте дистанцію за автобусами або вантажівками – бризки від їх великих шин зменшують видимість. Рухайтеся попереду машини, що йде і стежте за гальмівним сигналом.

Дощ найбільш небезпечний, коли він йде після тривалого посушливого періоду і робить дороги гладкими і полірованими. Вода змішується з відкладеннями від робочих рідин – масел, палива, а також з пилом. В результаті виходить надзвичайно небезпечна і сприйнятлива до сервіровки суміш. Ця суміш накопичується на перехрестях і світлофорах, де часто зупиняються автомобілі. Будьте гранично обережні, коли починається дощ, тому що воді потрібен якийсь час, щоб змити найсильніші частки пилу, бруду і масла.

Правила їзди по воді

Уникайте їзди по бездоріжжю. Важко оцінити реальну глибину бруду і калюж, і ви легко можете застрягти навіть на позашляховику / джипі.

Ніколи не треба їхати по рухомій воді, якщо не бачите дна. Ваш автомобіль може бути знесений з дороги.
Якщо перед вами калюжа неясною глибини, рухайтеся повільно. Як тільки вода досягне дверей, краще розвернутися і знайти інший шлях. Надлишок води може завдати серйозної шкоди електросистеми сучасних автомобілів.

Вночі водні пастки важче побачити. Щоб відрізнити мокрий тротуар від затопленого, потрібні хороші навички. Ви можете орієнтуватися не тільки по контурах дороги, а й по парканах, деревах, бордюрах і бічним будівлям. Якщо вони виглядають неприродно низько, негайно знижуйте швидкість – мабуть, дорога затоплена. Якщо ви не знизите швидкість і потрапите в глибоку калюжу на великій швидкості, ефект буде майже як удар об стіну. Ви втратите контроль. Відбудеться вимушена зупинка, яка може привести до травм вас і пасажирів в машині. Остерігайтеся місць, де збирається вода, особливо на низьколежачих дорогах – біля річок і струмків або западинах під залізничними та автомобільними мостами.

Якщо ви вважаєте, що продовжувати рух безпечно, рухайтеся повільно, уникаючи великих хвиль.

Якщо у вашого автомобіля механічна коробка передач, включите першу передачу і наполовину відпустіть педаль зчеплення. Як і при запуску, що не подавайте багато газу. Це допомагає вихлопу рухатися, запобігаючи потрапляння води в глушник. Якщо ваш автомобіль оснащений автоматичною коробкою передач, включите першу передачу і злегка загальмуєте, щоб уповільнити автомобіль. У той же час зберігайте високу швидкість. Але не робіть цього довше декількох секунд, щоб не пошкодити машину.

Якщо ви застрягли в глибокій калюжі, попросіть кого-небудь витягнути вас за допомогою троса або лебідки. Переконайтеся, що в циліндри не влучає вода, так як це зруйнує двигун.

Якщо вам вдалося вибратися з глибокої калюжі, перевірте гальма автомобіля.

Ймовірно, вони намокли, і вам потрібно їх висушити перед від’їздом. Спробуйте чергувати дуже повільне водіння з легкої зупинкою. Цей спосіб нагріє гальма і вони висохнуть. Як тільки ви переконаєтеся, що вони висохли рівномірно на всіх колесах, ви можете прискоритися.

Якщо ви їдете по населеним пунктам в дощову погоду, уникайте наїзду на калюжу перед пішоходами. Це частина культури водіння, яка захищає вас і всіх інших учасників дорожнього руху.

Средняя оценка / 5. Количество оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Call Now ButtonПозвонить сейчас