Чи повинен великий пробіг утримати вас від покупки автомобіля?

  • Ви отримаєте до 95% вартості авто
  • Виїзд оцінювача БЕЗКОШТОВНО
  • Автовикуп по всьому Києву і області
  • Гроші відразу на місці
1 Step 1
Додатково
ТакНі
Післе ДТП?
Авто розмитнене?
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Пробіг старої машини для багатьох є найважливішим параметром при покупці. У багатьох випадках одна і та ж модель автомобіля з тим же двигуном, що має набагато більший пробіг, може бути в кращому технічному стані, ніж машина з меншим пробігом.

Важливість пробігу авто

Реальний пробіг автомобіля дозволяє заздалегідь визначити певні вкладення. Які необхідно зробити в конкретний автомобіль. Відомо, наприклад, що після перевищення 200 000 км на одометрі. Доводиться рахуватися з необхідністю заміни каталізаторів, котушок запалювання в бензинових двигунах, зчеплення. А також можуть знадобитися вкладення в підвіску (коромисла, амортизатори і навіть пружини). Навіть найкраща система прямого впорскування дизельного палива не протягне 200 000 км. Вам доведеться вкладати кошти в відремонтовані або нові форсунки. Те ж саме і з турбонагнітачем і двохмасовим маховиком. Все це дуже дорогі запчастини. Тому часто торговці фальсифікують пробіг.

Давайте вважати, що середній річний пробіг – 20 000 км. При більш інтенсивної експлуатації – 30 тис. Км. А в службових машинах – 60 000 км. на рік. Автомобіль з великим пробігом не обов’язково повинен сильніше зношуватися. Все залежить від методу водіння, методу обслуговування. А також від якості використовуваних рідин і витратних матеріалів.

Важливість обслуговування

Якщо у покупця уживаного автомобіля є вибір з двох автомобілів. Що представляють одну і ту ж модель і одну і ту ж версію двигуна, він зазвичай вибирає його з меншим пробігом. Це могло бути помилкою. Автомобіль з меншим пробігом міг не обслуговуватися належним чином. Наприклад, водій рідко змінює моторне масло і масляний фільтр, що призводить до сильного забруднення і зносу двигуна. Також автовласник міг заощадити на заміні охолоджуючої рідини. Замість того, щоб змінювати її кожні два роки (ми говоримо про універсальну рідини). Він використовував її набагато довше. В результаті рідина втратила антикорозійні властивості.

Отже у цього покупця автомобіля в подальшому будуть гарантовані проблеми з корозією в охолоджувальній системі, із забитим радіатором і помпою, викликані відкладеннями накипу.

Точно так же мстить економія на своєчасну заміну гальмівної рідини (не кажучи вже про гру з безпекою). Стара рідина є однією з причин поганої роботи гальмівних супортів.

Використання найдешевших повітряних фільтрів досить швидко призводить до поломки турбокомпресора і витратоміра повітря. Несвоєчасна заміна паливного фільтра і використання неякісного палива згубно позначаються на форсунках і ТНВД. Недотримання відповідних методів скоротить термін служби турбокомпресора. Навіть здається незначною економія на миття і покритті воском кузова автомобіля часто стає причиною серйозних проблем з виникненням корозії.

Догляд за авто минулим власником

При купівлі вживаного автомобіля варто якомога більше дізнатися про те, як власник доглядав за ним. Доводиться перевіряти стан робочих рідин. Запитувати, коли власник їх замінив і які використовував. Саме використання гіршої моторного масла має ефективно відлякати вас від покупки автомобіля. Як і вода в системі охолодження.

Тепер подивимося, як використовувалася машина. Автомобіль з меншим пробігом, але все ж експлуатований на коротких дистанціях, буде пошкоджений більше, ніж його аналог з удвічі більшим пробігом. Чому? Безперервна їзда на короткі відстані по місту означає, що двигун рідко досягає робочої температури. Перш ніж він досягне його, він відключається. Це значно прискорює його зношення. Часта їзда по місту викликає прискорений знос вузлів гальмівної системи, коробки передач, зчеплення і масового маховика. Забиваються каталізатори і дуже дорогі дизельні сажеві фільтри. Моторне масло витрачається швидше, повітряні фільтри і фільтри салону швидше забиваються.

Дуже руйнівно для стану автомобіля спортивне водіння і часто пов’язаний з ним тюнінг або дешевий, ризикований чіп-тюнінг. Модифікації підвіски можуть викликати прискорене зношування підвіски і рульового управління. Спортивне водіння руйнує підвіску, двигун, турбокомпресор, двомасових маховик і компоненти системи рульового управління. Неправильне налаштування мікросхеми може викликати ряд пошкоджень. Тюнінгований або чіп-тюнінгований автомобіль може перебувати в набагато гіршому технічному стані, ніж його “ненастроєного” аналог з удвічі більшим пробігом. Тому варто пам’ятати, що автомобіль з великим пробігом. Але правильно обслуговується і багато їздить по трасах, може стати дійсно цікавим придбанням.

Средняя оценка / 5. Количество оценок:

Оценок пока нет. Поставьте оценку первым.

Call Now ButtonПозвонить сейчас